Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 18 października 2012

Biała butelka na sok a może syrop ? Francuskie klimaty - Decoupage

Kolejna moja praca w kolorach bieli i czerni.
Przeglądałam ostatnio jedną z moich ulubionych stron
i znalazłam na niej tą piękną grafikę.
Postanowiłam ,że ją wykorzystam na butelce.
Pomalowałam butelkę najpierw primerem ,
 następnie gdy była sucha pomalowałam ją dwukrotnie białą farbą.
Napis przeniosłam za pomocą transferu cadence
zakupiłam go

Następnie pocieniowałam wypukłości butelki , 
polakierowałam błyszczącym lakierem bezbarwnym.
Szyjkę butelki ozdobiłam drucikiem z nanizanymi na niego perełkami
 oraz atłasowa tasiemką.
Zamknęłam korkiem i gotowe :)


Pozdrawiam serdecznie , Basia 
zajrzyj też tu : Moje Allegro








Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.