Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 22 sierpnia 2013

Magiczna Noc Różności przeszła do historii ...

Nie wiem czy dobrze zrobiłam , ale postanowiłam dziś zmienić nazwę swojego bloga.
Ponad rok czasu prowadziłam ten blog pod nazwą jak w tytule posta...
szkoda , że wcześniej nie wpadłam na ten pomysł.
Magiczna Noc Różności zmieniła się w : Stary Kredens .
Myślę , że nowa nazwa jest łatwiejsza do zapamiętania 
oraz oddaje charakter tego co opisuje na moim blogu.
Mam nadzieję , że i Wam przypadnie do gustu .
Pozdrawiam serdecznie , Basia.




Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.