Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

poniedziałek, 23 września 2013

Deseczka - wieszak w odcieniach zieleni i herbaciane róże - Decoupage

Kolejna deseczka , która leżała schowana głęboko 
w zakamarkach kredensu.
Ozdobiłam ją bardzo dawno temu.
Miała być kompletem do młynka do pieprzu .
Był w identycznym kolorze i zdobiły go te same róże.
Młynek już służy w innym domu a deseczka została , 
wiec przerobiłam ją na wieszak kuchenny.
Może teraz będzie miała większe powodzenie ?

Mam nadzieję , że przypadnie wam do gustu.
Pozdrawiam , Basia.









Tył deseczki - wieszaka .

Młynek do kompletu  - OPIS



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

wszystko piękne

Basia Zernek pisze...

Dziękuję Anonimie :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.