Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

środa, 18 września 2013

Chlebak drewniany wiejskie klimaty - Retro - Decoupage

Wsi moja sielska, anielska ...
Wiejski dom pachnący świeżo upieczonym chlebem .
W okolicy rozpościera się łąka pokryta gęsto kwieciem , 
nieopodal szumi las sosnowy.
Wraz z pierwszymi promieniami słońca koguty 
pieją budząc całą okolicę swoim głośnym pianiem.
Łany zbóż poprzeplatane czerwienią maków 
oraz granatem chabrów.
Świerszcze grające swoje koncerty wśród 
soczystej zieleni traw... 

Takie właśnie obrazy staja mi przed oczami ,
gdy wspominam letnie wakacje u babci 
na wsi.

Dlatego w takim klimacie ozdobiłam 
chlebak z drewna sosnowego.

Jest i kogut , koszyk przygotowany do zbierania grzybów 
bądź jagód.
Jest też płotek przy którym lubiłam przysiąść 
z książką w ręce.

Są też kraciaste kokardki do kompletu -
takie jakie miałam wplecione w warkocze :)

Mam nadzieję , że i Wam się podoba.
Pozdrawiam , Basia.












1 komentarz:

Anonimowy pisze...

śliczny ten chlebak

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.