Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

poniedziałek, 25 listopada 2013

Podkładki , skrzyneczka i dzbanek - słodkie muffinki :) - Decoupage


Ponieważ na dworze zrobiło się buro i szaro a aura nie zachęca do spacerów człowiek najchętniej zaszyłby się w fotelu pod ciepłym i miękkim kocykiem z kubkiem gorącego kakao.
Do kakao dla osłody życia najlepiej pasują słodkie muffinki...
Kubek czasem trzeba odstawić na bok , najlepiej na podkładkę :) 

Miałam w domu troszkę zdekompletowane nieduże podkładki.
Niestety jest ich pięć .

Leżały dość długo i wreszcie wymyśliłam jak można by je ozdobić.

Wykorzystałam w tym celu serwetki w groszki a z serwetek z muffinkami 
słodkości :)

Nad mufinkami dodałam napisy z w/w serwetek , ale pod muffinkami 
zostało takie puste miejsce.
Domalowałam pisakiem do reliefów " koronkowe " serwetki .
A w rogach małe zawijaski.
Brzegi leciutko pocieniowałam w szarościach.

Po ozdobieniu mój wzrok padł na drewniany - sama nie wiem 
jak go nazwać :  skrzyneczka , pudełeczko , tacka ?
Też leżała jakiś czas i nie bardzo wiedziałam jakie miałoby być jej przeznaczenie .
Wymyśliłam , że będzie to pojemniczek do przechowywania 
podstawek.
Ozdobiłam  do kompletu.
Powtórzyłam wszystkie motywy jak  na podkładkach.

Skończyłam ozdabianie i jeszcze mi czegoś brakowało ...
więc wygmerałam z mojego składzika stary , powiedzmy : porcelanowy dzbanek.

I on dołączył do zestawu muffinkowego.

Teraz już można podgrzewać kakao i delektować się tym pysznym napojem :)

a i nie mozna zapomnieć o słodkościach .

Jesień będzie wtedy bardziej znośna.

Życzę miłego wieczoru :)
Pozdrawiam serdecznie , Basia.
















9 komentarzy:

galeria-inspiracji-magdy pisze...

Zakochałam się w tym komplecie! Bardzo podoba mi się połączeni tych muffinek z kropkami! mam tą serwetkę ale na takie wykorzystanie bym nie wpadła:) Świetna robota!

Żeby było kolorowo pisze...

Świetne :) Dużo się dzieje, a mimo to wszystko do siebie pasuje, a to spora sztuka.

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie za uznanie :)
Bardzo lubię połączenie czerni , różu i szarości i tak jakoś mnie tknęło ;)
Pozdrawiam.

Basia Zernek pisze...

Dziekuję :)
Miło mi , że Ci się podoba.
Pozdrawiam

Sowiarnia pisze...

Ślicznie wyszedł cały komplet - dzięki tym kropkom wygląda bardzo nietypowo, tak nieszablonowo i elegancko zarazem :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie :)
Taka mała rzecz a jak cieszy .
Pozdrawiam .

babajaga05 - decoupage i inne ... pisze...

Bardzo mnie urzekł ten komplet, chyba nie łatwo było przykleić serwetkę na dzbanek? Podziwiam.

Basia Zernek pisze...

Miło mi :) Dokładnie tak - nie było to proste zadanie a zwłaszcza przez ten nieszczęsny dziubek ;)
Cieszę się , że Ci się podoba , pozdrawiam :)

Black Cat pisze...

Wow! Kawał porządnej roboty :-) cudownie jest oglądać Twoje prace, śliczne są w każdym detalu :-)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.