Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 26 stycznia 2014

Drewniany chustecznik - biel , transfery i róże - Decoupage.

Witajcie :) 
Niedawno otrzymałam kolejne zamówienie od mojej przemiłej , bratniej duszy.
Chustecznik miał mieć kolor biały , być ozdobiony transferami oraz różowymi różami.
Jakaż była moja radość - toż to moje ulubione klimaty :) Biel i transfery jak ja to lubię.
Z ochotą zabrałam się do pracy.Wybrałam moje najbardziej ulubione francuskie etykiety.
Są po prostu piękne.
Dodałam z jednej strony  klatkę z ptaszkami.Uznałam , że  dzięki temu chustecznik zyska trochę uroku.
Tą samą klatkę umieściłam również wewnątrz chustecznika.
Taki mały bonus na koniec opakowania ;) 
Na krótszych bokach pojawiły się róże , które miały być trochę jaśniejsze , ale ten kolor tak mi się spodobał , że nie mogłam się oprzeć.
Leciutko je pocieniowałam.
Polakierowałam na wysoki połysk i gotowe. 
Ostatnie zdjęcie zapowiada następną pracę - powiedzmy listownik 
Pozdrawiam serdecznie i do następnego wpisu :)
Basia.












Mała zapowiedź kolejnej pracy do kompletu.


9 komentarzy:

artistiko pisze...

Nie mogę się napatrzeć;) śliczny!!

Unknown pisze...

Piękne te róże i bardzo fajnie je skomponowałaś z transferem :) Bardzo podoba mi się ten chustecznik :)

Renata pisze...

Jest przepiękny!!!!!!!!!!!!!!!!
Cudo!!!

Basia Zernek pisze...

Bardzo mi miło, że Ci się podoba :-)

Basia Zernek pisze...

Dzięki wielkie :-)bardzo mi miło.

baszka pisze...

Witam
Piękne prace widać w nich skrucho i ogrom pracy. Jeśli będziesz potrzebowała grafiki personalnej proszę pisz.
Pozdrawiam Baśka

Basia Zernek pisze...

Bardzo dziękuję za odwiedziny i przemiłą opinię.Takie komentarze dodają mi skrzydeł :-)Oczywiście zajrzę do Ciebie z przyjemnością. Pamiętam ogromną pomoc w sprawie grafiki łazienki.Pozdrawiam ciepło :-)

Unknown pisze...

piękna, czysta praca! śliczne te róże są :)

Anonimowy pisze...

Czy te róże to też transfer?

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.