Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 31 maja 2014

"Na górze róże , na dole fiołki ... " :) - chustecznik - beże , róże i fuksja - Decoupage

Witajcie :)
Mam nadzieję , że podoba Wam się ostatnia metamorfoza bloga.
Zmieniłam kolorystykę na jaśniejszą żeby łatwiej i czytelniej prezentować moje prace.
Liczę , że przyzwyczaicie się do nowej szaty graficznej i będziecie z przyjemnością odwiedzać to miejsce.
Tyle gwoli wyjaśnienia :) 
Ten wpis będzie dotyczył kolejnego chustecznika.
Zdobyłam go jakiś czas temu .Wydał mi się bardzo ciekawy.
Jak dla mnie niespotykany gdyż wieczko jest zamykane od góry na metalowe zapięcie.
Klasyczne chusteczniki które wcześniej ozdabiałam zawsze miały wysuwane dno.
Bardzo mi się spodobał.Nie miałam za bardzo koncepcji jakby go tu odmienić.
Pewnego dnia mój wzrok padł na pudełko z serwetkami .Kupiłam je bardzo dawno temu.
Leżały sobie i czekały na swoją kolej.Pomyślałam , że użyję właśnie ich.
Serwetkę  z różami wykorzystałam na górze a różową na dole.
I przypomniała mi się rymowanka :"Na górze róże , na dole fiołki ... " :) 
Fiołków co prawda różowa serwetka nie posiada , ale są fajne wytłoczenia.
Niestety zniknęły po przyklejeniu i lakierowaniu.No cóż trudno.
W każdym razie kolor bardzo fajnie komponuje się z różami.
Środek pomalowałam beżowym akrylem w kolorze tła pod różami.
Wzór kwiatów jest bardzo ciekawy - wygląda jak haft.
Sielski klimat dopełnia bawełniana koronka oklejona dookoła dolnej części pudełka.
Chciałam ją ( koronkę oczywiście ) dodatkowo ozdobić niedużymi różyczkami , 
ale nie potrafiłam zdobyć odpowiednich.
Zrobiłam więc z jutowego sznurka małe kokardki.Teraz zdecydowanie bardziej mi się podoba :)
Mam nadzieję , że i Wam przypadł do gustu.Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam cieplutko , Basia.















6 komentarzy:

Renata pisze...

Fajny chustecznik zamykany, takiego jeszcze nie kupowałam. Oczywiście pięknie ozdobiony! Pozdrawiam.

Basia Zernek pisze...

Dla mnie to też nowość :) Cieszę się , że Ci się podoba :)
Pozdrawiam.

Gonseczka- Basia pisze...

Cudownie ozdobiony :) pozdrawiam serdecznie:)

Unknown pisze...

Świetny zakup, ja też jeszcze takiego nie spotkałam, zapewne wygodniejszy w użyciu a przy okazji zamknięcie dodatkowo go ozdabia. Wykonanie jak zwykle dopracowane do ostatniego szczegółu. Podziwiam i pozdrawiam.

slezna pisze...

takie wiosenne, letnie bardzo przyjemne..

krystynabozenna pisze...

Śliczny serwetnik i kolor też :-)

Zapraszam na Konkurs Rocznicowy tutaj kliknij

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.