Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 16 stycznia 2015

Dawno , dawno temu w starym Nowym Jorku ;) Kartonowa walizka w stylu retro - Decoupage.

Witajcie :) 
Tak jak obiecałam prezentuję Wam kolejną walizkę.Wspomniałam o niej ostatnio przy okazji postu o walizce z reliefami.Ta walizka ma jednak zupełnie inny klimat.
Zgodnie z prośbą miała nawiązywać do starego Nowego Jorku.
Pomalowałam ją w beżach a do ozdobienia wykorzystałam bardzo ciekawy papier ryżowy.
Tematyka nawiązuje do gazet.A tekst jest przepleciony starymi grafikami oraz postaciami dam i gentelmenów .Na boki naniosłam grafiki.Troszkę chyba za dużo wykonuję prac o tematyce paryskiej , bo takie właśnie wybrałam,Mam nadzieję , że aż tak się nie  "gryzą" z całością ;) 
Środek walizki był w miarę dobrze zachowany więc okleiłam tylko dno i wieko.
Gdzieniegdzie pojawiły się cienie , całość polakierowałam lakierem bezbarwnym matowym.
Już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę sesję zdjęciową z użyciem mojej walizki.
Dla przypomnienia można je będzie zobaczyć na stronie Tutaj    

A tymczasem zapraszam do mojej galerii.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru , Basia. 

















7 komentarzy:

raeszka pisze...

Stworzyłaś kolejne cudeńko :).

Dama w bieli pisze...

Walizka cudowna, kocham takie klimaty.

Ewa Pantak pisze...

Śliczna !!!

www.origami-pasja.blogspot.com

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Cudowna. A moja nadal na wenę czeka.

Anonimowy pisze...

No i niech mi ktoś powie, że zawijanie w gazetę to wiocha...

Unknown pisze...

Witam ....mam pytanko..jaką techniką robilas transfery?...walizeczka jest śliczna...pozdrawiam cieplutko :)

Unknown pisze...

Witam ....mam pytanko..jaką techniką robilas transfery?...walizeczka jest śliczna...pozdrawiam cieplutko :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.