Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

poniedziałek, 16 marca 2015

Paryż i margaretki - metamorfoza walizki - Decoupage.

Witajcie :) 
Widzę , że nie tylko ja bardzo lubię stare walizki w paryskich klimatach.
Ostatnio dość często mam okazję zmieniać stare , kartonowe walizki.
Tematem przewodnim jest w nich Paryż - miasto zakochanych.
Zgłosił sie do mnie ostatnio wielbiciel takowych z prośbą  abym i dla niego ozdobiła 
dość dużą walichę.
Oprócz Paryża musiały sie na niej koniecznie pojawić margaretki.
Przyszłą właścicielką walizki będzie Małgorzata z francuska Marguerite ;) więc wybór kwiatów jest idealny.
Na jednym z papierów w oryginale był bukiecik róż , ale jak dla mnie lepiej tam pasowały wspomniane margaretki.Dodałam jeden bukiecik w miejscu róż.
Na bokach walizki powtórzyłam motyw margaretek .Jest to imitacjia bawełnianego materiału wykończonego koronką.U góry przy zamkach również pojawiły się te same margaretki z tym , że proporcjonalnie większe.
Wokół papierów przedstawiających Paryż domalowałam reliefy.
Reliefy i boki walizek zyskały cienie.
Dowiązałam jeszcze przy uchwycie swoją wizytówkę i gotowe ;) 

Ciekawa jestem czy Małgorzacie spodoba sie jej prezent.
Mój zleceniodawca był zachwycony efektem.
A jak Wam sie podoba metamorfoza kolejnej walizki ?


Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego jeszcze słonecznego dnia , Basia.
















8 komentarzy:

Unknown pisze...

świetne! ja właśnie jestem w trakcie robienia mojej walizki. póki co jest pomalowana na bialo z góry i brązowy doł. w środku chcialabym umieścic materiał ale nie wiem jak go przymocować... może wiesz jak.? :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) Myślę , że klej Magic sobie poradzi.Wyklejałam nie raz środek - co prawda papierem , ale używam go czasem do przyklejania tasiemek i spisuje się bardzo dobrze :)

kasinerekoczyny pisze...

Piękna ta walizka...tylko wziąć ją i wyruszyć w podróż ...może być Paryż - czemu nie )
Pozdrawiam)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) Też bym się tam wybrała ... z walizką lub bez ;) Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Prześliczna! Zapraszamy na karteczkową rozdawajkę https://www.facebook.com/naszegagatkipl :)

Pasje Marii pisze...

waliza przecudnej urody - pozostaję u ciebie - znamy sie tylko z FB a ja ciebie zapraszam na mój nowy blog - dziś tylko wersja powitalna - serdeczności ślę Marii ( Maria Wicher)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie - zajrzę na pewno - pozdrawiam :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) Zajrzę- pozdrawiam :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.